torsdag 29 oktober 2009

Hejsan, Jag hade tänkt att berätta lite om varför jag vill börja blogga och om mitt liv; Let´s go.

Mitt liv ser ut så här.
En mamma, En pappa och tre bröder.

Joachim, Morten, Jag(My & Jack













Min mamma och pappa lever inte tillsammans längre. They broke up for 5 years ago.
Lite tråkigt. Men jag har överlevt. Min pappa bor i Tvååker och mamma bor i Södranäs. Så jag flyttar där i mellan varannan vecka. STRÄVIGT!
Joachim, Min äldsta bror bor i Malmö och jobbar där.
Morten, Bor i Norge tillsammans med sin flickvänn Karin (som tar bilden). Men dom ska flytta hem nu till jul.
och min yngsta bror Jack, Han är äldre än mig men yngst av bröderna. (hehe). Han går första året i gymnasiet estet Musik, Inriktning på sång och sedan musik. Lycka TIlll!:D
och jag nu då, Jag går i 8an, Jag har en häst som heter Rover som jag snart har haft i 2år. Jag har ridit enda sedan jag var nyfödd ungefär. (heheh). Jag satt på min första häst när jag var 1år ca.
Så det började tidigt. Men Rover är min första egna häst. Men jag har haft två foderhästar innan han.
Min familj är musikalist. Vi spelar intstrummen och sjuger, ALL THE TIME!
Vi är en konstig familj I think. Vi är lite weird.
Men jag älskar den hur mycket som helst!

Varför jag vill börja blogga?
För jag tycker det verkar hur kul som helst. Jag har haft blogg innan som inte funkade för att jag aldrig la in inlägg. Men denna gången ska jag försöka skärpa mig så det blir minst 2 inlägg.
Men jag vill inte känna någon tvång. För jag måste hinna med restena av mitt liv med.
Hoppas att denna bloggen kommer hålla och att jag ska tycka att det är kul annars kommer det inte funka.
Så ni får hjälpa till lite så att den blir så roligt som ni vill ha den.



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar