tisdag 24 november 2009

Trött och fräsch




Har precis tagit mig en liten dusch. GOTT! Mitt hår var helt äckligt. Hade konditions träning på idrotten idag. Så det blev lite äckligt. Måste börja träna känner jag. Men vad ska jag göra?
Förslag?

Idag har jag stallet, longerade Zindy. Gick inte bra!
Tack vare min älskade broder så kom jag hem! TUSEN TACK TILL HAN!
Sen pluggade jag på geografi. Börjar fatta!
Men sen kom jag på att jag har prov på Fredag! SKIT RUMPA!
JAG HAR INTE PLUGGAT ETT SKIT! SÅ DET STÅR REDAN IG I MIN PANNA!! (Ni ser ju!)
Ska ta hem böckerna i morgon HÅRD PLUGGNING! Och så får jag pluggapluggaplugga i skolan och pluggapluggaplugga på Torsdag. Wich me luck! Jag får bara inte snälla rara få Ig på detta provet :(.


Nu ska jag borta mina teeth and going to the bed and sleep.

Kiss and Hug Bey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar