måndag 21 december 2009

3dagar kvar!!

HelloHello!

Tre dagar kvar till julafton! Längtar ni?
Jag gör! Jag har blivit lite som en tre åring som knappt kan somna på nätterna för att det snart är julafton och är spänd på vem som är tomte och allt det där. Hahah, lite sött kanske? ^^.

Idag har det varit en otroligt tråkig dag .
Skolan; vi gjorde ngt pyssel grej, skit booring!
Hem till mamma; somnade i soffan. GOTT!
Stallet; ingen ridning (på hela veckan, Har ledigt!) Skulle haft stallmöte men det blev inget.
Hem till pappa; Åt sen har vi spelat musik jag och min familj från 8 till nu. Mysigt! Som förr! LOVE IT!

Nu ska jag sova men innan ska jag;
  • Raka benen + privata ställen
  • Tvätta håret
  • Borsta tänderna
  • Välja vilka kläder till i morgon
  • föna håret
Sen ska jag sova!

Ha det toppen, vi hörs i morgon!


Tjaaaoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar