tisdag 5 januari 2010

"För evigt dig, för evigt mig, för evigt oss."

HejHej!

Vad händer?
Jag tittar på Sex and the City













Vi har verkligen inget godis hemma! Är jätte sur för det. Skulle ha åkt in till stan och köpa men det började snöa så mycket så jag orkade inte det. Får göra det i morgon i stället :D.
Mamma fick köra choklad mouse i staället. Mycket gott!

Idag har jag haft en underbar dag.
  • Gick upp kvart i 9.
  • Stallet kvart över.
  • Det började snö, vilket jag ÄLSKAR!
  • Sedan hem städa med mammi, Mysigt.
  • Duchade, Rakade benen m. privata stället.
  • Gjorde ansikts mask med Advokado och olja, Rekomenderar verkligen! Mycket bra & skön. (8min).
  • Målade tå naglarna och smörjade in mina torrtorra ben.
  • Rolles föräldrar kom hit på middag.
  • och nu film.

Nu ska jag fortsätta titta på tv.
Jag lovar att jag ska bli bättre på att blogga.

Ha det bra.

PussHej //
My

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar