måndag 18 januari 2010


Hejsan, det har varit dåligt med uppdatering nu på sistone. Men efter som att jag inte kan sova så gör jag ett.

Jag har sömnproblem, det sägs att man ska dricka mjölk när man inte kan sova. right? Jag provade i alla fall det fungerade inte + att jag hatar mjölk. Det är hur vidrigt som helst! Det går bara inte att dricka mjölk bara så utan något i. oboj är toppen :D. men bara mjölk är BLÄÄÄÄH!
Jag undrar varför jag inte kan sova?
Det är verkligen hur jobbigt som helst. Jag ligger la och tänker på så mycket. Får kolla med mamma i morgon om vad jag ska göra.

Helgens dagar,
Lördag.
vaknade upp hemma hos hanni.
Åkte till stallet och red
Sedan hem till farmor som har fyllt år GRATTIS!
Söndag.
Nyttig frukost, Havre grynsgröt, knäckebröd och sedan ett äpple. SMARIGT!
stallet. red med Steff.
Sedan hem till pappas kusin och kolla på valpar.
Hon har fått wippet valpar. HUR SÖTA SOM HELST!
Dem är bara tre dagar gamla. Dem ser ut som små flodhästar nästan. Haha, men dom är verkligen hur fina som helst. Jag försöker få mamma att vi ska köpa en. Men jag vill ha en tik (tjej för er som inte vet). men hon fick bara en och den ville hon behålla. Så det får la bli en hanne. Eller så får jag ta en valp i nästa kull som kommer någon tid.


Nu ska jag krypa till kojs igen.
Ha det toppen! Ni som sover, var glada att ni inte har sömnproblem. För er som inte sover. SOV!
Tjaoooo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar