lördag 22 maj 2010

Tider

Jag märkte nyss att tiderna på mina inlägg har varit samma under några inlägg. Jag tror jag har fixat det nu. Jag hoppas det i allla fall. heheh


Dagens tävling har varit HELT VÄRDELÖS

Lc, det gick helt fantastiskt! Han hoppade skit bra. till det sjunde hindret då han kom för långt åt sidan och vägrade.
Lc+5, Det gick skit dåligt! Han kändes inte bra från början och då vägrade han ut sig...

Men ja det är bara att ta nya tag, fortsätta tävla och träna.

Är ensam hemma nu, har preicis ätit. USSH, DET VAR INTE GOTT!
Men det slank ner endå. Nu tittar jag på tv och håller på och somna i soffan.

Pappa kommer snart hem från hans kompis svensexa, Han som de firade hade ramlat i backen så de är på akuten just nu. Det känns la sådär kanske. Men jag hoppas de har haft det trevligt endå.


Mycket text blev det.

Ha det toppen!
Love yaa
/ My

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar