onsdag 7 juli 2010

Makeup

Kvällens makeup,
Har inte sminkat mig idag, Blev så sugen på att sminka mig. Så det blev så här.
  • Först tog jag lösögonfransar - är inte jätte duktigt på det. men börjar bli bättre.
  • Sen eyeliner och lät det torka.
  • Sedan kajal och gjorde så att det mötte md eyeliner linjerna.
  • Sedan tog jag svart ögonskugga och tog på halva globen och sedan
  • tog jag resten av hela ögat men ljusbrun ögonskugga,
  • och sist mascara och fyllde i ögonbrynen med penna och vips så det blev det klart och bra.
Man ser det inte så bra. Men jag blev nöjd. Måste bara lära mig att lägga ögonfransarna bättre.

Idag har det varit till att sola hela dagen. Har blandat vatten och salt så att det blev "saltvatten". Blev lite brun i alla fall.
Nu ska jag fortsätta titta på tv.
Ha det toppen.

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar